Letí to jako blázen. Ještě nedávno jsme byli na startu 3 lidé s plnýma rukama práce a teď nás je již dobrých 20 lidí makajících na kampaních pro klienty. Máme grafiky, kodéry, accounty, social media specialisty…a celkově skvělý tým.

stario-oslava

Naše hesla

Hodně si vážím toho, že máme v agentuře příjemnou kulturu, která je postavena na heslech:

  • VZDĚLÁVEJ SE A POSUNUJ VPŘED
  • PROAKTIVITU MÁME RÁDI
  • KREATIVNĚ, ALE EFEKTIVNĚ
  • POSILUJ SVŮJ TALENT A CHOĎ DO PRÁCE RÁD/A
  • UPŘÍMNOST NADE VŠE

Obzvlášť poslední bod je pro mě velmi důležitý, protože věřím, že když je komunikace upřímná, veškeré trable se dají vyřešit a také lze najít mnoho skvělých podnětů ke zlepšení.

Klientům chceme být parťáky a nejen dodavateli. Často s nimi hovořím po telefonu a radím jim i na jiná témata než je ona kampaň, kterou u nás realizují. Věřím, že pokud si lidé mohou vzájemně pomoci i nad rámec byznysu, tak si to vždy vrátí a je to pro všechny win-win situace.

Mohlo by vás zajímat pár čísel

Podařilo se nám získat více než 20 klientů za 1 rok. Od velkých zakázek po menší, dlouhodobé i jednorázové. V současné době si nás klienti také doporučují, což mě velmi těší.

  • Sídlíme v nových kancelářích spolu s Tipli, VimVic a dalšími, kde zabíráme více než 300m2.
  • Rozjeli jsme školení na různá témata. Největší úspěch byl ten, že jsme vyprodali čtyři školení Digitální HR a máme spoustu dalších zájemců ve frontě.

stario-tym

Zajímavé výsledky dosahujeme v lead generation. Daří se nám pro klienty sbírat kontakty, které jsou velmi relevantní a pomáhají jim v byznysu. Zbytečně neotravují lidi jako telefonáty z call center. Snažíme se totiž zkrátit cestu mezi naším klientem a zákazníkem tak, že jim dáme nějakou přidanou hodnotu. Příkladem je kampaň pro klienta s designovými radiátory, kde jsme šli naproti interiérovým architektům a dali jim možnost stáhnout si 3D modely radiátorů pro jejich projekty. Tři architekti navázali v zápětí spolupráci a jeden z nich to dokonce využil pro klienta, který nakoupil.

Poslední dobou mě nejvíce těší to, jakou cestu urazil každý z týmu. I junioři dělají rychlé kroky kupředu a naše kampaně mají tu pravou šťávu. Jedna soukromá čerstvá lichotka byla při představování nabídky. Na konci se jeden z potenciálních klientů přihlásil o slovo, podpořil návrh a řekl, že dostal právě smskou skvělou referenci na mou osobu. To zahřeje u srdce, že všechna ta dřina se nakonec vyplácí.

Jaké máte pokroky a úspěchy v podnikání vy?

Budu ráda, když mi napíšete.

Add your comment or reply. Your email address will not be published. Required fields are marked *