Tři Digitální úterý

Už máme za sebou tři Digitální úterý. A musím říct, že s každým dalším je to lepší a lepší. Networking funguje skvěle a děkuju našim speakerům 🙂

První Digitální úterý proběhlo 30.5. u nás v Černé Labuti. Sešli se specialisté z firem KPMG, Vodafone, Zonky, Blueberry, ale i freelanceři. I přes to, že se jednolo o náš první networking přišlo 30 účastníků. Premiérový workshop měl Jiří Benedikt, podělil se o znalosti LinkedInu. Já jsem se na prvním úterý podělila o trendy v B2B marketingu a jak je efektivně sledovat. Ještě jednou děkuji našemu klientovi Ahmad Tea, který nám poskytl dárky pro účastníky.

Digitální HR

Další akce byla 27.6. na téma Digitální HR a Employer branding. Pozvání přijala Jana Samšuková ze společnosti KPMG, kde pracuje na pozici Employer Brand Executive a zaměřila se právě na budování firemní značky na sociálních sítích. Menším workshopem navázal Michal Hardyn s tématem Digitální HR, které mělo velký ohlas.

Michal-Hardyn

Pokud máte zájem se dozvědět více o recruitmentu, dnešních trendech v HR a rozšířit si obzory, Michal s Matějem Matolínem pořádají školení Digitální recruitment. Na jaře mělo ohromný úspěch, rozhodli se ho proto ještě vylepšit a rozšířit program. Navíc je tu možnost i pro studenty. Na každém termínů nabízí 4 místa pro studenty denního studia VŠ. Máte zájem? Pošlete motivační dopis na hardyn@stario.cz nebo matolin.matej@gmail.com. Nejlepší budou vybráni a pozváni na kurz 🙂

Networking po akci probíhal opět parádně. Mrkněte se na video 🙂

Emoce v marketingové komunikaci

Na posledním Digitálním úterý jsem se zaměřili na copywriting. Řeší se v každé firmě, ale jak oživit firemní copywriting? Olga Pohl nám řekla jak psát jako Hemingway. A hlavně – používat aktivní slovesa, vyvarovat se cizích slov, nepopisovat zbytečně konkrétní detaily.

Olga-Pohl-networking

Menšího workshopu se skvěle zhostila Lída Filipová z našich řad. Lída je v agentuře hvězdou copy a kreativity. Letní kampaň pro Ahmad Tea byla hlavně její zásluhou. Na case study jsme si ukázali, jak komunikovat na různých platformách, k různým cílových skupinám a stále si zachovat konzistentní komunikaci. Také jak vznikal chatbot Ledový Anglán a jak to vlastně všechno funguje.

Krátké video z naší poslední akce.

GDPR a budování databáze kontaktů

Čas letí a za chvíli bude už čtvrté Digitální úterý. Tentokrát 29.8. se sejdeme u nás v Černé Labuti. Vybrali jsme velice aktuální téma – GDPR. Jaký má GDPR vliv na marketing nám řekne Lída Dušková. Co nám evropské nařízení na ochranu dat přinese a jak se na něj začít připravovat. Co je potřeba dělat hned a s čím počítat do budoucna. To vše se v úterý dozvíte.

Menším workshopem doplní úterý Samuel Hornek s tématem Budování databáze kontaktů na českém trhu. Budování databáze je především o velké zodpovědnosti. Zvládněte to a e-mailová databáze vás odmění nejrychlejší návratností investice do marketingu.

Digitální-úterý-4

Digitální úterý 4

Zaujali vás témata? Zarezervujte si svoje místo na https://stario.cz/digitalniutery/ a sledujte událost na Facebooku. Jako obvykle vás čeká po workshopech networking s proseccem a občerstvení.

Závěrem děkuji všem účastníkům dosavadních Digitálních úterý a samozřejmě největší dík patří řečníkům! Těším se na nové tváře a ráda vás všechny poznám osobně 🙂

Add your comment or reply. Your email address will not be published. Required fields are marked *