Mám velkou radost, že máme za sebou úspěšné spuštění kampaně pro Ahmad Tea. Byla to fuška, ale kolegové v týmu to zvládli bravurně, proto i tento příspěvek patří jim. A o co vlastně jde? Cílem kampaně je zvýšení povědomí o ledových čajích Cold Brew, které se připravují ve studené vodě, což mě osobně hodně zaujalo.

ahmad-tea-drink

Proč si vybrali nás?

Ve Stario Agency jsem byla na školení o sledování digitálních trendů a přístup i celková atmosféra v agentuře se mi líbila natolik, že jsme se rozhodli oslovit je jako firma ve výběrovém řízení na tuto kampaň,” říká naše klientka Petra Hrabčíková, která působí jako brand manager Ahmad Tea. „Ledový Anglán je produkt pro mladé a ve Stario mají mladí zelenou, takže nám tohle spojení přišlo jako ideální řešení,” dodává.

U tohoto produktu značky Ahmad Tea jsme si navíc mohli dovolit trochu experimentovat, protože nejen produkt, ale i publikum je jiné, mladší a uvolněnější.

Messenger chatbot

Vytvořili jsme Messenger chatbota, kde můžete pokecat s Ledovým Anglánem. Po zodpovězení několika otázek vyhodnotí, jaký drink se k vám hodí nejvíce a pošle videorecept na přípravu čaje. Zkuste si jej! Budu ráda za vaše podněty.

Všechny videa jsme natáčeli s týmem u nás v agentuře a musím říct, že jsem si u toho užili spoustu zábavy. Ledové čaje, které jsme připravily při natáčení jsme si rozdělili v kanceláři. A v těch vedrech co nás teď čekají můžeme jen doporučit.

ahmad-tea-chatbot

Landing page a Instagram

Kromě chatbota a na něj navazujících facebookových kampaní pracujeme také intenzivně s výkonnostní kampaní přes speciální landing page.

Vytvořili jsme profil na Instagramu, o který se nyní aktivně staráme.

O naší kampani pro Ahmad Tea napsali také na webu Mediář.

A to je asi vše, více zase příště 🙂

 

Add your comment or reply. Your email address will not be published. Required fields are marked *